♦️"هیتلر" در جنگ جهانی دوم
به تنها قشری که اجازه وارد شدن به جنگ
در کشورش را نداد،معلمین بودند!
و دستور داد معلمین را در سنگرهای
زیرزمینی محبوس کنند!
دلیلش را از او پرسیدند،
او گفت؛اگر در جنگ پیروز شویم،
برای جهانگشایی نیاز به معلمان داریم،
و اگر در جنگ شکست بخوریم
برای ساختن دوباره کشور به آنها نیاز داریم
ما را در سایت تربیت معلم نیر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 189